Продавець ТОВ "Агрохімцентр ТД" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
281 відгук
Скидки от 5 до 35%!Купить со скидкой!

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаКожен день з Понеділка по П'ятому ятницю (кур єрська доставка, отримання у відділенні служби доставки тощо). Доставка здійснюється по всій території України за винятком АР Крим і територій проведення АТО. Доставка (спосіб доставки) товарів може обмежуватися окремими регіонами. Орієнтовний термін доставки від 1 до 8 діб і може змінюватись в залежності від умов наданих послуг логістичним партнером. Вартість доставки замовлення визначається відповідно до тарифів на доставку посередника логістичних послуг.
  • СамовивізЗамовлення вважається виконаним Продавцем у момент його фактичної передачі Покупцеві під підпис або довіреній особі Покупця. Для отримання замовлення Покупцю необхідно пред'явити документ, що посвідчує особу Покупця, а у разі отримання замовлення довіреною особою Покупця шляхом пред'явлення довіреності на вчинення таких дій. Передача Покупцеві здійснюється лише після надання ним документу, що посвідчує особу та вік. У разі відмови пред'явити такий документ, товар, що входить до складу Замовлення, вважається не прийнятим, а Продавець має право вимагати від Покупця (та/або законних представників), у тому числі і в судовому порядку. Графік роботи складських приміщеннь та їх місцезнаходження може змінюватися.

Способи оплати

  • ПісляплатаПокупець оплачує вартість доставки замовлення як окремої послуги, що надається йому додатково. Послуга доставки вважається наданою в момент отримання замовлення Покупцем. Комісію (від 2%-до 3,8%) Фінансової установи оплачує продавець.
  • Оплата за реквізитами

Гарантія:

На товари, придбані на онлайн-майданчику ahc.in.ua, надається гарантія відповідно до чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів та залежно від сервісної політики Продавця (виробника). Гарантійним випадком є виявлення Покупцем недоліків та/або істотних недоліків товару в момент отримання замовлення (механічні пошкодження, некомплектність, дефект, неробочий стан тощо) або при експлуатації товару протягом встановленого рядок гарантії. Рядків гарантії обчислюється з дня придбання товару, який вказується у відповідному документи (квитанція, гарантійний талон тощо), якщо інше не встановлено законодавством. Загальними гарантійними зобов'язаннями Продавця є забезпечення здійснення безоплатного ремонту товару з недоліком, заміна товару з істотним недоліком, а у випадку неможливості здійснити таку заміну - виплата компенсації за повернутий товар. Менеджер зі збуту сприяє у розгляді звернень Покупців у зв'язку з настанням гарантійних випадків. Детальніше https://ahc.in.ua/promo_doc

Доставка здійснюється по всій території України за винятком АР Крим і територій проведення АТО. Доставка (спосіб доставки) товарів може обмежуватися окремими регіонами.

При оформленні замовлення Покупець може самостійно вибрати вид доставки із варіантів, запропонованих на онлайн-майданчику ahc.in.ua (самовивіз, кур єрська доставка, отримання у відділенні служби доставки тощо).

Доступні Покупцям спосібі доставки можуть визначатися технічними можливостями та комерційними домовленостями Менеджера зі збуту з логістичними партнерами. Орієнтовний термін доставки від 1 до 8 діб і може змінюватись в залежності від умов наданих послуг логістичними партнерами.

Вартість доставки замовлення визначається відповідно до тарифів на доставку з урахуванням того чі організовує доставку Продавець на самостійно визначених або уніфікованих умовах онлайн-майданчику ahc.in.ua чі за умов надання послуги через посередника логістичних послуг і чи є Покупець учасником тієї чи іншої програми лояльності (карта/підписка або інше).

Покупець оплачує вартість доставки замовлення як окремої послуги, що надається йому додатково. Послуга доставки вважається наданою в момент отримання замовлення Покупцем. Покупець погоджується, що вартість доставки замовлення як окремо наданої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли Покупець повертає товар і йому повертається раніше оплачена вартість товару відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».

Замовлення вважається виконаним Продавцем у момент його фактичної передачі Покупцеві під підпис або довіреній особі Покупця. Для отримання замовлення Покупцю необхідно пред'явити документ, що посвідчує особу Покупця, а у разі отримання замовлення довіреною особою Покупця шляхом пред'явлення довіреності на вчинення таких дій.

Право власності на товар та пов'язані з ним ризики переходять від Продавця Покупцеві в момент передачі товару. Підтвердженням переходу права власності на товар є підпис Покупця в накладній (квитанції, реєстрі доставки тощо), наданій Продавцем, службою доставки або кур ' єром.

Покупець має право порушити цілісність упаковки товару, а також розпорядитися товаром в будь-який інший спосіб на власний розсуд лише після його повної оплати, якщо інше не передбачено умовами програми лояльності, учасником якої є Покупець. Дані положення не позбавляє Покупця прав, наданих Законом України «Про захист прав споживачів» щодо повернення товару належної і неналежної якості.

Передача Покупцеві здійснюється лише після надання ним документу, що посвідчує особу та вік. У разі відмови пред'явити такий документ, товар, що входить до складу Замовлення, вважається не прийнятим, а Продавець має право вимагати від Покупця (та/або законних представників), у тому числі і в судовому порядку, повного відшкодування збитків, у тому числі компенсацію всіх витрат на його доставку.

Передача Покупцеві товарів з їх оплатою у відділенні логістичної компанії партнера готівковими коштами та вартістю, що відповідно до вимог законодавства потребує його ідентифікації, здійснюється лише за умови проходження такої ідентифікації (пред'явлення та надання копії документу, що посвідчує особу та РНОКПП).

Учасникам програми лояльності можуть пропонуватися особливі умови доставки, використання і повернення товарів тощо, розміщені на Сайті (мобільних додатках) у відповідних розділах.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner